Konstant høj kvalitet
IHM er ISO 9001 certificeret, som er en internationalt anerkendt standard for kvalitetsstyring. Certificeringen betyder bl.a. at vores processer er gennemtestede og konsekvente, så vi sikrer et konstant og højt kvalitetsniveau – hver gang.
Vi ønsker at sikre en ensartet og høj kvalitetsydelse. I praksis betyder dét, at vi løbende forbedrer systemernes effektivitet, så omkostninger minimeres, ressourcerne udnyttes bedst muligt og kundekrav overholdes (pris, leveringstid og kvalitet).
For konstant at kunne forbedre og optimere vores løsninger gør vi dagligt en lang række tiltag, som sikrer at vores kunders nuværende og fremtidige behov bliver mødt.
- Vi har daglig kommunikation med vore kunder og får derigennem løbende tilbagemeldinger om nye krav og behov.
- Vi opsamler og analyserer vi data, så vi kontinuerligt kan forbedre performance og kvalitet i vores ydelser.
- Vores medarbejdere anvender et ledelsessystem i det daglige arbejde. Systemet indeholder en række værktøjer, til at opsamle data om uhensigtsmæssigheder og evt. fejl. Efter analyse af disse data afhjælpes og korrigerer fejlen omgående, så vi imødegår fremtidige lignende hændelser.
- In-house af tekniske specialister med omfattende brancheviden udfører kvalitetssikring og -kontrol af de færdige produkter og løsninger.
Vores kvalitetspolitik er:
- At levere den bedste løsning for kunden
- At levere veldesignede og sikre produkter
- At være professionelle og præsentere vores løsninger på en ærlig og etisk korrekt måde
- At være lydhøre og levere kompetente, effektive serviceydelser og opretholde pålidelig leveringseffektivitet
- At fremme en kvalitetskultur i hele virksomheden, hvor alle bidrager til at opnå udmærkelse
- At forbedre vores løsninger kontinuerligt ved hjælp af tilbagemeldinger fra kunderne
Viden
Samarbejde på tværs af landegrænser er essentielt for at sikre videndeling og erfaringsudvikling. Med erfaring siden 1981 og kunder i over 25 lande, bugner virksomheden af faglig viden og erfaringer. Dét gør, at vi for hver enkelt af vores kunder, kan skabe verdensklasse-løsninger, der kan udvikle sig i takt med behovene. Vores medarbejdere deltager løbende i kompetencegivende kurser for at sikre et højt fagligt niveau, der gør os i stand til at imødekomme eller overgå vores kunders forventninger til kvalitet og service.
Innovation og udvikling
Som én af de førende udbydere af radio- og telekommunikation har IHM et ansvar for, at sikre ny udvikling. I mere end 35 år har vi derfor engageret os i innovation af nye produkter og udvikling af eksisterende.
IHM’ egenproduktion, udviklingsafdeling og testfaciliteter bruges til produktudvikling og kvalitetssikring. Best Practices fra én kunde implementeres hos den næste og indtænkes også på tværs af brancher. På den måde er vores kunder sikre på konstant at få en tidssvarende løsning, der matcher aktuelle behov og krav.
Uddannelse og træning
Kunder, distributører og samarbejdspartnere har mulighed for at få uddannelse og træning i IHM-løsningerne, enten på hovedkontoret i Danmark eller lokalt.